Friday, October 15, 2010

kek lapis

Selamat bertemu kembali ya.kali ni nak cerita pasai x perimen kek lapis .Resepi ni di ambil dari Bro Rozzan.Terlupa la pulak apa nama kek ni tapi kalau tak silap kek lapis papermint.Tapi aku tak guna esen papermint sebab tak berapa suka tapi yang lain tu aku ikut la macam mana yang bro tulis.Hmmm....kiranya minggu ni aku terlebih rajinla .X perimen ni pun pasai En Sahidan tanya "tak dak ka kek kek yang lebih lebih" .Aku balas balik "Tak dak dah semua dah lepas kat orang sebelah ngan sakinah.Kalau teringin esokla buat tap iyang biasa la pasai yang tu ja barang yang tinggal".En Sahidan balas"mmm....kalau yang biasa tak yah la ".Amboi3 nak makan yang sodap sodap odela baru boleh buat yang mahal.Sekarang ni dah pandai nak yang sedap ja yang biasa dah tak jalan tapi kalau tak ada habis jugakkkk. Resepi ni aku buat separuh ja guna acuan 4 segi saiz 6".Bolehla pakat rasa sorang sikit siap bahagi 3 lagi termasuklah orang sebelah .Kepada sesapa yang nak cuba bolehla ambik resepi kat rumah bro rozzan memang menjadi .Terima kasih ya bro

1 comment:

  1. Pandainya hang ct...i like!!! Waaaa...teringin nk buat kek mcm hang tp anak kecik ssh...kena tgu dlm setaun lg la nmpknya..hehe pos la mai ckit nak rasa

    ReplyDelete