Tuesday, October 5, 2010

Assalamualaikum semua .semenjak aku dok berbelogb ni aku dapat rasakan yang blog aku ni tak dak apa cita sangat .Bila up date hanya cita tentang kek saja .Itu pun dua tiga kerat saja.Aku ni bukanlah pandai sangat nak berceloteh macam yang lain .Kadang2 tu jenoh gak dok pikiaq nak cita apa hah.mmm aku pun heran cam mana orang boleh cita ngan panjang lebar.Ok lah kita berbalik pada cita asal.Kali ni cita tentang roti .Semenjak ada sakinah rasa2 dah 3 tahun lebih aku tak jual roti pizza ni .Maklumlah bila dah alah paham2 sajalah no....Bila dah selesai alah susah lak nak bergerak pasai anak kecil.Ni baru stat balik biz roti.Kali ni aku letak kat sekolah agama atau orang dulu2 panggil sekolah arab.Aku letak roti pizza ngan mini cup cake kat sekolah anak buah aku syazwani.Sambutan agak menggalakkan jugak .ok lah ni dah panjang rasa2nya nanti sambung lain ya.

1 comment: