Sunday, October 10, 2010

Assalamualaikum..... ini adalah brownies cheese aku yang ke dua kali nya.yang petama kali reject tak jadi .ni baru jadi ..Aku buat setengah adunan ja pasai takut tak jadi lakcam ari tu .Yang boleh rajin buat ni pun pasai ada lebihan cheese tempahan dari kak yati ari tu .Seronok nya bila dah jadi tapi termanis sikit hehe.....Tapi tak pa totap sodap kan


Yang ni pulak ode dari Ita PID tasik gelugor.Mula mula ita mintak kala merah cabai ngan itam.Itam tak pa lasekarang senang dapat dah kalau dulu kot la tapi merah cabai memang susah tambah tambah budak baru dok belajar cam aku ni.Dulu penah sekali tengok kat rumah Rani Canglun ada la dia bagi petua tapi kalau tak silap aku pakai wilton punya kala .Mana nak pi cari kat sini.Nozel dia pun susah nak dapat tu pun kat sungai petani kedai Sayang ja yang aku tau la.Pas tu mula la akiviti bertanya.Akihirnya dapatlah jugak kala ala ala merah gitu .Nasib baik tuan dia kata tak apa.

No comments:

Post a Comment