Saturday, March 19, 2011

2 tier wending kek coklat moist


Assalamualaikm dan selamat pagi minggu .Rasanya dah banyak ari aku tak ngadap tenet ni minggu ni memang sibuk sikit.Mana tak sibuk kalut nak siap tempahan han lagi sebelum berangkat ke bangi .nak cita pasai bangi nanti la bila free .sekarang kita cita pasai kek ni dulu .kek ni ode dari kawan ila .kebetulan masa ila ode aku memang nak balik mai sini dah .ila cal ari rabu ari kamis tu aku balik mai sini kelam kabut la sikit pasai barang banyak yang dah abih .sampai ja kat jeti aku bagi tau kat dreba aku en.dan pas ni kena singgah kat kedai linda pastu mudah mart,sib baik trak banyak songeh .Lepas siap beli semua balik rumah lepas asar keluar lak pi rumah kak aisyah kat teluk air tawar.selesai keja terus balik punya la letih malam tu pulak nak kena buat bunga kalau buat besok takut kalut sangat.Besoknya pagi jumaat lepas subuh tak tidok dah terus buat kek pas dah siap pi rumah mak lak layan sat abang ipar mai rumah .lepas orang balik jumaat aku pi rumah kak aisyah lagi ari ni kena tolong dia buat stem bc lak .Tak tolong kesian tapi memang sangat2 letih la masa tu.
Masa dia bagi tau tak terbayang la pulak kek tu besar 3 tinggkat lak tu jenuh gak la nak kacau stim bc dalam kuantiti yang banyak lengoh tangan2.Habis selesai terus balik sanbun keja aku balik ,bila dah selesai lega rasanya walaupun kek 2 biji tapi nak kena kehulu ke hilir memang letihhhh.nanti kita cita pasai pi bangi lak yeee....

No comments:

Post a Comment