Showing posts with label kek birthday. Show all posts
Showing posts with label kek birthday. Show all posts
Thursday, February 5, 2015
Monday, April 28, 2014
Sunday, November 17, 2013
Tuesday, September 17, 2013
TQ SURAYA
Assalamualaikum dan selapat pagi ni ode yg aku terima dari kawan sekolah .mula2 tu aku tak mau tapi dia nak ode gak katanya nak cuba . Apa apapun terima kasih suraya harap puas ati ya. Kek ni kek sponge coklat di salutu ngan fresh krim dan bahagian luar adalah coklat.hoho sedapnya sampai sakinah mengamuk la nak potong kek ni .
Wednesday, January 23, 2013
Wednesday, January 2, 2013
Thursday, April 12, 2012
Saturday, September 10, 2011
Thursday, July 28, 2011
Wednesday, July 13, 2011
Wednesday, March 23, 2011
Friday, February 25, 2011
happy birthday along
Sunday, February 6, 2011
happy birthday to umairah n mira
kali ni ode datang dari alin dan sabariah yang berkongsi menempah kek kat aku untuk bday anak mereka iaitu anis amira 11 tahun dan umairah 3 tahun.Terima kasih jugaklah kepada adik2 aku yg 2 orang ni kerana memberi kepercayaan untuk aku merialisasikan keinginan aku untuk mencuba sesuatu yang baru.Kali ni aku cuba buat kek ala2 castel gitu.Ada nampak cam castel dak?ok lah tu baru first time aku wat .ni pun jenuh jugakla dok gogel sana sini sib baik cik dan tolong .Kek ni kek span vanila layer ngan filing strabery dan bahagian atas lak aku wat stim BC.memang mudah ngan stim bc ni cepat pun cepat tapi sayang keknya nampak rendah sikit kalau bagi tinggi sikit lagi tentu nampak ok kan itulah komen cik dan.ok lah tak leh cita panjang nanti sambung lagi cita birthday ni
Thursday, February 3, 2011
Birthday Amin
Thursday, January 6, 2011
Happy Birthday Mak Ndak
Assalamualaikum dan selamat pagi .kali ni ode datang dari adik aku Alin.Nak kek birthday untuk mak menakan sebelah suaminya yang dok di tepi rumah nya .Alin tak mintak aku lukis apa2 pun tapi saja ja aku lukis gambar beskat mak ndak ni pasai mak ndak ni kalau pi mana pun dia akan naik beskat dia kalau pi tasik gelugor sekali pun .Kalau dia tak larat atau nak pi jauh baru la naik bas rapit tu.Alin mintak buat kek span ja tapi masa tengah dok bakar oven buat hal lak terbantut terus kek tu mujuq la masak sekurang kurangnya boleh gak aku makan .Pas tu bawa barang2 pi rumah mak la buat keja kat sana lak guna oven kak zu.Mujuq la mak dok dekat dah kalau dok kat pinang tunggal cam dulu takkan nak usung pi sana gak jauh tu pakai dak la jawabnya.Masa guna oven kak zu aku guna suhu cam biasa la tapi dalam 10 minit ja bahagian atas dah nak mula perang aduh apa nak jadi lak kali ni tak pa aku pelahan kan suhu tawakal ja la.sampai kek dah masak bahagian atas dah jadi warna hitan dah hangit .Sib baik kat atas ja boleh la aku potong buang yang hitam dan kek pun tak la berbau hangit.Apa2 pun harap mak ndak suka la ngan kek ni
"HAPPY BIRTHDAY MAK NDAK"
"HAPPY BIRTHDAY MAK NDAK"
Thursday, December 23, 2010
repet ode
Happy Birthday Abang
Subscribe to:
Posts (Atom)



