Showing posts with label kek birthday. Show all posts
Showing posts with label kek birthday. Show all posts

Thursday, February 5, 2015


Carrot cake and sponge cake

Monday, April 28, 2014

KEK BIRTHDAY

ODE DARI SEKOLAH O.K.U.

KEK BIRTHDAY

KEK BIRTHDAY EDIBLE IMAGE.SPONGE CAKE WITH FRESHKRIM

Sunday, November 17, 2013

ADA YANG BERMINAT




tak leh nak story mory pagi ni solihin bangun awai jadi jamu mata ja la yang brminat boleh cal saya

Tuesday, September 17, 2013

TQ SURAYA

Assalamualaikum dan selapat pagi ni ode yg aku terima dari kawan sekolah .mula2 tu aku tak mau tapi dia nak ode gak katanya nak cuba . Apa apapun terima kasih suraya harap puas ati ya. Kek ni kek sponge coklat di salutu ngan fresh krim dan bahagian luar adalah coklat.hoho sedapnya sampai sakinah mengamuk la nak potong kek ni .

Wednesday, January 23, 2013

TQ YATI


ODE DARI YATI UNTUK KAWAN 2 KAT OFIS .TQ YATI KALAU SUDI ODE LAGI

Wednesday, January 2, 2013

Thursday, November 8, 2012


COKLAT MOIST KEK YANG KAYA DENGAN FRESHKRIM DAN JUGA CHEESE BERAT 2 KG LEBIH

Thursday, April 12, 2012

Thursday, November 17, 2011

ode dari ?????????????lupa nama 260 biji pelbagai perisa


ode dari ida TQ ida

Thursday, July 28, 2011

Assalamualaikum dan selamat pagi kali ni ode datang dari Ju merangkap jiran sebelah rumah adik aku Lin .Ju ni kira castemer tetap la dah banyak kali dah ode dan kali ni bday untuk anak pompuan dia lak harap2 ju suka la ngan kek ni.

Wednesday, March 23, 2011



Assalamualaikum dan selamat pagi ... kali ni ode dari staf hospital kepala batas .Nama lupa la nak tanya pasai pakai orang tengah.kek ni kek span vanila di layerkan pula ngan filing magga sedap gak filing ni selalu guna strawbery tapi dah tak dak kat kedai toke kedai kata tengah tunggu lori mai.Bahagian luar pula butterkrim perasa strawbery .selain kek ni staf ni nak 300 mini cup kek dengan 25 bungkus mini cup kek setiap bungkus 5 biji.

Friday, February 25, 2011

happy birthday along

selamat pagi kali ni ode dari dari kawan kak zu lagi untuk birthday anaknya along .kek ni kek span coklat layer filing kiwi+ butter krim .kek ni 500 g lebih rasa2 700 ada la kot.masa kak zu nak bawa pi tempat keja terlupa lak nak pesan naik keta ja takut lembik lak aising tu pasai cuaca panas sangat .dok tunggu la dia balik nak kata apa tapi tak kata apa pun ok la tu

Sunday, February 6, 2011

happy birthday to umairah n mira


salam semua
kali ni ode datang dari alin dan sabariah yang berkongsi menempah kek kat aku untuk bday anak mereka iaitu anis amira 11 tahun dan umairah 3 tahun.Terima kasih jugaklah kepada adik2 aku yg 2 orang ni kerana memberi kepercayaan untuk aku merialisasikan keinginan aku untuk mencuba sesuatu yang baru.Kali ni aku cuba buat kek ala2 castel gitu.Ada nampak cam castel dak?ok lah tu baru first time aku wat .ni pun jenuh jugakla dok gogel sana sini sib baik cik dan tolong .Kek ni kek span vanila layer ngan filing strabery dan bahagian atas lak aku wat stim BC.memang mudah ngan stim bc ni cepat pun cepat tapi sayang keknya nampak rendah sikit kalau bagi tinggi sikit lagi tentu nampak ok kan itulah komen cik dan.ok lah tak leh cita panjang nanti sambung lagi cita birthday ni

Thursday, December 23, 2010

repet ode

Asalamualaikum kita sambung balik cita kek tadi.tadi tak sempat cita pasai kek ni sebab line sat of sat ok tu yang simpan gambar dulu pas tu kalut lak nak kena buat kek untuk di kirimkan kat adik sabariah yang dok di bangi kuates TUDM.Kirim kat kawan dia ja Asma.Okberbalik cita pasai kek ni .Kek ni repet ode dari staf kat spital KB.Sebelum ni pernah ode cmc untuk depavali da kali ni nak ode untuk birthday anak dia lak.Tak nak mahal2 katanya cukup sekadar kek coklat dan tulis.Tak sampai hati la pulak nak kosongkan kek birthday budak.Akupun keluaq la pi hutan belakang rumah tu.Ingat hati nak tangkap rama2 ja 2 @ 3 ekor tapi rama2 tu terbang tinggi sangat . Tak jadi lah pulak pas tu terpandang lak lady yang sedang merayap kat kaki apa ladi terus aku tangkap .Lepas aku bekukan dalam peti ais baru aku letak atas kek adalah kot 5 okor yang aku dapat .Aku letak dalam peti ais untuk bekukan dia supaya bila letak atas kek dia tak lari .

Happy Birthday Abang

Assalamualaikum ode dari kawan kak lang lagi.nak kek birthday ngan edible. kek ni kek span coklat layer ngan fresh cream perasa capucino dan taburan kacang walnut.Luar pula aku guna BC biasa perasa capucino gak.Kalau nak ikutkan kek ni aku tak berapa puas ati pasai tak tau nak letak buah bagi nampak menarik.Sebelum ni ingat nak letak strawbery ja tapi tak sempat nak pi cari letak anggur merah ja
Harap2 tu kawan kak lang suka lah ye ini la yang termampu aku wat maklumlah budak baru dok belajaq