Assalamualaikum dan selamat pagi . agak lama jugak la aku tak ambik ode kalau nak di kira kan semasa mengandung kat solihin lagi dah.kandungan 6 bulan cam tu lah dah stat stop ode. la ni solihin 1 tahum 2 bulan .Tangan terasa gatai dah la nak main aising. Kebetulan pula ada kawan yg nak ode jadi pucuk dicita ulam pun datangla( betui ka ni haha).Ode pertama yang diterima dari kak sha cc hantaran bertemakan warna biru .selalu kak sha mai ambik sendiri tapi kali ni aku kena hantar pi kat dia lak pasai dia tak sempat nak mai ambik .Inilah hasilnya setelah setahun bercuti.
Showing posts with label cup cake hantaran. Show all posts
Showing posts with label cup cake hantaran. Show all posts
Sunday, September 1, 2013
Wednesday, February 6, 2013
Thursday, April 12, 2012
Monday, December 5, 2011
Saturday, November 26, 2011
cc hantaran
Saturday, November 19, 2011
cc hantaran
Assalamualaikum dan selamat hari minggu.kali ni ode datang dari anak jiran aku .kakak ni dah selalu ode kek ngan aku dan kawan2 dia pun selalu ode jugak kali ni depa pakat koleq duit nak bagi hantaran kat kawan .baguih sungguh la depa ni sanggup kolek duit tapii.... kena ingat la pulak sapa yg dah terima tu nanti kalau time kawan yg bagi tu nak kawin kita la pulak kena bagi .hmm kalau sekali imbas macam main kut (kutu ) la pulak .cc kali ni kakak nak kala silver ,satu kala yg agak tak berapa sempurna kalau aku nak buat .aku cuba intai2 kat blog kengkawan yg lain kalau dah kata kelabu (silver) kelabu la bunga tu , kalau kata kala mas , maka mas la kala bunga tu tapi aku masih tak dapat nak cari pewarna apa la yg depa pakai cap apa la yg depa beli.kalau pakai spray tu aku tau la tapi aku ni tak la sampai tahap nak pakai spray.Yg tu dah pro aku ni masih merangkak2 lagi tak gitu, cewah merendah diri la pulak hehehe.Masih tak puas ati sebab cc nak kena buat dah aku cuba call sorang ni boleh dikira sifu jugak la walaupun muda dari aku dia tau macam2.korek punya korek last2 dapat jugak maka kali ni bunga gumpaste aku memang kala kelabu kan betui tak kalau ada yg jawak tidakkk tu memang sah2 dia kena cuci mata ngan aimo sekian dulu wassalam.....
Thursday, November 17, 2011
Sunday, November 13, 2011
Monday, June 27, 2011
Sunday, May 29, 2011
cc hantaran
Wednesday, February 2, 2011
Monday, December 27, 2010
CUP CAKE HANTARAN
Thursday, December 23, 2010
Sunday, December 19, 2010
Sunday, October 10, 2010
Assalamualaikum..... ini adalah brownies cheese aku yang ke dua kali nya.yang petama kali reject tak jadi .ni baru jadi ..Aku buat setengah adunan ja pasai takut tak jadi lakcam ari tu .Yang boleh rajin buat ni pun pasai ada lebihan cheese tempahan dari kak yati ari tu .Seronok nya bila dah jadi tapi termanis sikit hehe.....Tapi tak pa totap sodap kan


Yang ni pulak ode dari Ita PID tasik gelugor.Mula mula ita mintak kala merah cabai ngan itam.Itam tak pa lasekarang senang dapat dah kalau dulu kot la tapi merah cabai memang susah tambah tambah budak baru dok belajar cam aku ni.Dulu penah sekali tengok kat rumah Rani Canglun ada la dia bagi petua tapi kalau tak silap aku pakai wilton punya kala .Mana nak pi cari kat sini.Nozel dia pun susah nak dapat tu pun kat sungai petani kedai Sayang ja yang aku tau la.Pas tu mula la akiviti bertanya.Akihirnya dapatlah jugak kala ala ala merah gitu .Nasib baik tuan dia kata tak apa.
Subscribe to:
Posts (Atom)