Sunday, February 13, 2011

slice kek



salam semua
ni ada produk baru dari SITI CUPCAKE iatu slice kek .Yang ni aku buat untuk jamu kawan cik Dan yang datang rumah .kek ni kek span coklat dan deko simpel kat atas .Ingat nak letak filing kiwi bagi ada wana lain sikit tapi cari tak jumpa lak dah siap baru jumpa .Kalau nak buat jamuan kat sekolah ka kat rumah ka rasa2 kek ni memang sesuai di hidang pasai dah potong set siap .Untuk sekotak kalau di potong sain cam ni boleh dapat 24 ketul kalau nak kecilkan lagi pun boleh tak dak masaalah dan kalau tak mau potong pun tak pa lagi senanggg kan .Kalau buat kek cam ni sat saja abih di bedal budaj2 awat tak bedal depa ingat beli kat kedai sebab jarang orang kita jual kek slice ni.
Sekarang ni kan banyak kita jumpa kek slice 3pcs rm5. Mula2 beli gak tapi bila dah dengar ura2 kata kek tu ambik dari kilang.. mmm. .Bila sebut kilang paham2 ja la takkan orang kita nak buka kilang .Bila di selidik lagi memang betullah tekaan aku oarang kita cuma jadi tukang jual ja .Kalau betullah apa yang aku tau kalau tak betul mintak maaf lah ya.Oklah pada sesapa yang minat ngan kek slice ni boleh cal terus ke CT eh eh.. sebut ct ni kalau tak silap aku aku pernah jumpa la banyak kali gak oarang yang pakai nama ni mula2 aku guna siti bila perasan ada yang guna aku tukar ke ct pas tu tak berapa lama ada gak nama tu tapi bila aku nak ke blog tu tal leh la pulak .Lepas ni aku ingat nak guna nama M.S lah pulak (mak siti) ok tak??? oklah sambung cita balik kalau ada sapa2 yang teringin nak coba 2 tu cal CT 017-4607158 @017-4695470(En.Dan)

No comments:

Post a Comment