Sunday, February 6, 2011

happy birthday to umairah n mira


salam semua
kali ni ode datang dari alin dan sabariah yang berkongsi menempah kek kat aku untuk bday anak mereka iaitu anis amira 11 tahun dan umairah 3 tahun.Terima kasih jugaklah kepada adik2 aku yg 2 orang ni kerana memberi kepercayaan untuk aku merialisasikan keinginan aku untuk mencuba sesuatu yang baru.Kali ni aku cuba buat kek ala2 castel gitu.Ada nampak cam castel dak?ok lah tu baru first time aku wat .ni pun jenuh jugakla dok gogel sana sini sib baik cik dan tolong .Kek ni kek span vanila layer ngan filing strabery dan bahagian atas lak aku wat stim BC.memang mudah ngan stim bc ni cepat pun cepat tapi sayang keknya nampak rendah sikit kalau bagi tinggi sikit lagi tentu nampak ok kan itulah komen cik dan.ok lah tak leh cita panjang nanti sambung lagi cita birthday ni

2 comments:

  1. kreatifnya kek nie.k.siti design sendiri ye.budak2 suka kek cam nie

    ReplyDelete
  2. memang pun bebudak suka pakat tak mau potong masa mula2 yang besar tu nak bawa p sekolah.

    ReplyDelete