Sunday, November 13, 2011

Ini pulak kek hantaran edible dari liza untuk pihak lelaki.Nak di jadikan cita semamengnya aku memang dah terlupa pasai gambar ni.Nasib baikla ayah liza sanggup datang kerumah semata2 nak serah gambar ni waktu wagrib.Ni semua pasai telefon aku yg buat perangai .Tu pasai telefon dah selesai sampai masa nak letak bunga cari daun lak tak jumpa adoiiiii apa la kau ni memang penyakit lupa aku ni dah semakin sireus.Liza nak bunga gumpaste aku pun buat la ngan daun sekali tapi bila dah jemuq bagi kering lupa la letak kat mana tu yg jadi bunga gumpaste berdaunkan bc .Lepas semua dah siap baru aku jumpa daun tu tau dak dok tamg mana daun tu dok betui2 depan hidung aku ni , boleh lak tak nampak hmmmmnak buat cam na lagi kan benda dah siap harap2 liza tak marah la noh

No comments:

Post a Comment