Saturday, June 4, 2011

2 tier wending kek



Assalamualaikum semua memula sekali aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada lily love cake dan Rizaida home bakery kerana sudi menjawab soalan cepu mas aku ni .Walaupun tak pernah kenal sebelum ni tapi tetap tak kedekut ilmu dengan oarang macam aku ni yang memang lambat bulih .Sebenarnya cara untuk buat kek ni memang aku tau tapi memandang kan tak penah buat lagi aku jadi takut. Nak buat kek ari jumaat petang ari kamis tu dah tidoq tak lena dah punya susah ati .Tapi las skali dapat jugak aku menyiapkan nya malah terlebih syoklah pulak bila aku buat bunga tu .Sebelum ni aku tak pernah lagi buat bunga fonden tapi akhirnya jadi jugak .Lepas antar kek kat adik aku untuk di bawa ke rumah kenduri (aku tak pegi wakil ja) terus pi ke kedai linda cari barang lagi nak buat bunga ,Lepas sesi soal jawab ngan pekerja linda aku terus buat bunga .Nak di jadikan cita bunga tu pulak MENJADIIIIII punya la syok sendiri kembang abih hidung aku ditambah lagi ngan pujian dari kinah lagila kembang kempeh.Untuk gambar bunga yang aku buat tu nantu aku masukkan gambar tungguuuu.....

No comments:

Post a Comment