Friday, April 22, 2011

lagi slice kek

kek coklat moist rm3 pandan layer rm5

Assalamualaikum dan selamat pagi .Lama gakla noh aku tak masuk sini ari ni baru sempat .Sejak dua menjak ni memang sibuk sangat sampai kinah pun kadang2 terlepas pandang ,kesian kat diaaa.kali ni tak dak ode tapi aku sekadar mencuba nasib untuk menjual kek2 potong ni di salah sebuah sekolah agama rakyat kat pongsu 1000 nama sekolah tak inagat lah panjang.Memang seronok jual kat bebudak ni sopan santun lagi siap pesan "nanti makcik mai lagi nah".Mana dia tak pesan ada yang tak dapat nak beli dah sold out .Cikgu saja pun dah banyak mana dah tak pa dik nanti makcik pi lain noh hmmmm makcik pun makcik la janji barang habisshhh.Apa apa pun tima kasih la kat cikcu2 semua spoting abih dan yang penting MEMBENARKAN saya menjual kek di sekolah.Sekarang ni memang susah kalau nak jual barang kat sekolah kan.Walau apapun perjanjian telah di buat awal bulan Mei nanti ada 1 lagi projek kat sana jadi adik2 tungguuuuu

2 comments:

  1. tahniah kak siti.makin maju bisnes kak siti.

    ReplyDelete
  2. tima kasih awin mudah mudahan amin

    ReplyDelete