Tuesday, March 8, 2011

keta kebal


Assalamualaikum dan selamat pagi
kali ni adik aku ode lagi saja nak buat lain sikit.memula aku ingat nak buat thomas ja tapirasa cam susah pikiaq punya pikiaq yang ni senang sikit .keta kebal ni aku wat ngan fonden.ni petama kali la aku buat kek besar ngan fonden susah gak nak canai pas tu nak angkat letak atas kek silap2 tak sempat sampai atas kek pecah n patah lak huk huk huk buat lain lak.En dan tanya "pasaipa keta kebal ni ada bunga ngan rumput" aku pun jawab" ni keta kebal yang kat muzium tu tupasal ada rumput ngan bunga nak kasi lawa sikit nanti orang mai tengok".Dia pun kata "ooo.... kalau cam tu pasaipa tak boh rumput bagi banyak sikit".Dalam ati aku kata"dia ni memang nak kena sekeh sabit ingat laki ja kalau kinah memang dah kena "aKU PUN JAWAJ LA "mana boleh rumput panjang dah nama kat muzim mestila tukang kebun jaga " dah pi tidoq.Pas tu dia pun ngan muka selamba pi la masuk bilik ngan kinah tidoq 2 beranak.Masa aku buat kek ni teringat la masa dulu2 .aku pernah pi traning navy kat singapore selama 10 ari .Dulu cita2 nak keja askar tapi tah cam na pi traning navy lak .
Mas traning navy ni lah aku dapat 1001 pengalaman yang tak dapat aku lupakan dan aku ambik keputusan untuk tarik diri masa interviw.aku rasa apa yang aku buat tu amatlah tepat pasai ...... lepas balik traning tu aku pi keja balik kat tempat lama dan jumpa la ngan si dia..... EN dan la sapa lagi he he he

3 comments:

  1. keta kebal gak...comeiiii...

    ReplyDelete
  2. En pengkritik utama ye k.siti?awin pun sama.hubby merupakan pengkritik utama n dia lah yg bg komen setiap kek yg awin deko.hubby awin kreatif ckit mendeko nie.kalah awin dibuatnya.

    ReplyDelete
  3. saja pun tangan lelaki sama kot bila suruh pi clas belajar tak mau

    ReplyDelete