Monday, December 20, 2010

TOFFEE CACEMEL CHEESE CAKE WALNUT

Assalamualaikum semua kali ni nak shere rasa kek ni .Dah lama dok intai kat blog Najah perlis meleleh ayaq liuq dok tengok kat blog dia nak ode jauh sangat.Last2 selak punya selak dapat la kat satu blog ni tapi terlupala nak salin nama blog tu pasai masa tu dok guna komputer kat PID jadi kalut la sikit .Tapi tak semua ikut respi tu cuma sos kat atas tu ja yang aku ikut yang badan dia tetap aku guna respi dari kat ana .Dah 2-3 kali dah wat kek ni tapi kali ni la yang mabelessssssss memang sedap.Ni aku wat 1/2 adunan jadapat 2 biji kecil
satu untuk aku satu untuk Ita ngan Hani .Depa nilah yang banyak membantu aku dalam blog nisampai la ni pun dok tak reti2 lagi.Jadi lepas ni sapa2 yang dok area Tasik gelugor atau Kepala batas yang teringin nak rasa kek ni boleh la ode ngan CT di 017-4607158.Rugi kalau tak rasa memang di jamin sedapppppppppppp

No comments:

Post a Comment