Thursday, September 23, 2010

BILA SAMPAI WAKTUNYA.........................

Assalamualaikum semua.Pada pagi ni aku nak kongsi berita sedih dimana kawan sekolah aku telah meninggal dunia dalam suatu kemalangan petang kemarin.trajidi tersebut berlaku kat tol sg dua apa yg aku tau la .Berita ni pun orang kg kat pinang tunggal yg bagi tau kalau tidak aku pun tak tau pasal lepas sekolah semua dah tak berhubung lagi .Mula2 tak berani nak sebar berita ni pasai tak tak kompom sama ada abang dia ka atau dia .Pagi tadi dalam kul 9 aku dapat mesej sah 2 Azri bin Azmi yg dok di Lahar tiang.Masa tu aku kat spital bawa anak buah cek kuning.Semoga isteri dan anak nya tabah menghadapi ujian ini .Semoga rohnya dicucuri rahmat dan di letakkan bersama orang2 yang beriman ....Amin.

No comments:

Post a Comment